Sv: Vi venter valper/isbjørner :D
Opprinnelig lagt inn av Malama, her.
Ålesund er letter enn Hareid for dem som.... ehh, ikke kjenner noen som kjenner noen som har noen bekjente på sunnmøre?
Jeg kom jo i skade for å si på min forrige jobb at jeg sluttet fordi vi skulle flytte til Ålesund. Når alt kom til alt endte vi på Sula, som altså er nabokommunen, og det var nå Ålesund godt nok for alle uttatt den ene som opprinnelig kommer fra Ålesund. (Det gjør forøvrig jeg også, og kommer nok aldri helt til å bli fortrolig med at vi bor der vi bor, bortsett fra at jeg bare elsker beliggenheten til huset vårt, sånn om det hadde hatt samme geografi men en annen adresse hadde vært fint..
Men nå rotet jeg meg bort, jeg skulle si: søte, søte, søte små isbjørenene!
*Skuer bort på (u)dyret* Har hun vært så liten en gang? Hun må jo det ha vært, var sikkert søt også. (Nåja, folk sier jo at dette er en pen hund fortsatt, og det er hun jo. Men jeg kjente henne ikke som valp da. (Vi overtok henne som... voksen dame på 7 år) Valper er... noe annet.
Hehe ja det er som at jeg sier jeg bor i Bergen til folk som ikke er kjent, men sånn egentlig bor jeg jo på Askøy.
Ja de er grådig nusselige nå, hehe.
Idag har de fått blanda i godt med tørrfor også i maten og det falt ismak Tenker ikke gjøre samme blemme som med forrige kullet De nekta å spise tørrfor. Så hadde ett såre strev med å venne de til det siste 2ukene før levering.
De fikk en vannskål da for første gang inni der idag.
Og ja, det så ut som de gikk inn for å drukne seg selv en etter en.
Hun ene gikk med hue først oppi skåla, og fikk jo da mengder med vann i nesa. Stakkars. Også var det nestemann, akkurat samme leksa. Så kom tredjemann som like greit tok magaplask oppi skåla. Tror de har skjønt nå da, at det ikke er mat. Så da håper jeg de også skjønner snart at det er drikke som de kan drikke når de er tørst istedenfor å suge livsgnisten ut av mor si.