Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-13, 10:47   #28
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetemperatur - kva likar du?

Fuktig varme synes jeg er kjipt, men i tørr og fin varme tåler jeg ganske høye temperaturer.

Jeg er en sånn raring som elsker de skiftende årstidene i Norge. Jeg liker hele pakken liksom, inkl. mørk og bløt november og snø på fjellet i sommerferien. Nå kunne gjerne de siste sommerferiene bydd på litt mer sol, men vi prøver å planlegge aktiviteter som ikke er så godværsavhengige, så vi klarer oss fint etter 6 somre på rad i Norge/Sverige.

Og jeg er glad for at vi ikke har for mye ekstremvær. Været tar få liv i Norge, og den tryggheten setter jeg pris på.