Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-13, 10:53   #6
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone - batterikapasitet

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Radio sluker batteri da. Da er den jo både på nett og "gjør noe". Jeg syns ikke tre timer med radio er rart at tar knekken på batteriet.

Jeg har hørt at man ikke bør la den stå til lading lenger enn nødvendig, men jeg vet ikke om det er noe i det.

Jeg har også hørt dette men er det noen som kan bekrefte at dette er tilfelle? Hvis så blir det jo veldig mye unødvendig "slitasje" med at telefoner hele tiden settes i dockingstasjoner og står der. Jeg nekter liksom litt å tro at dette er tilfelle med nyere telefoner for hele poenget med docking er jo at man til enhver tid har fulladet telefon.

Da iPhonen min var ny hørte jeg på radio nesten hele dagen før den ble tom, dvs 6-8 timer minst. Nå er den nede i 3 timer og jeg synes det er litt tidlig mtp at telefonen ikke er eldre.