Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-13, 11:06   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilferie i Europa med barn. Forslag til rute?

Jeg anbefaler noen av de små, søte byene lenger bort på rivieraen, (nærmere St. Tropez), jeg synes hverken Nice eller Antibes er utpreget barnevennlige, og så har de sånne kjipe rullestensstrender.

Croix Valmer, St. Maxime og Gigaro er gamle favoritter.

Ellers synes jeg det er veldig greit å kjøre straka veien ned, Tyskland går på en litt lang dag. For litt mer naturskjønne ruter kan man jo svippe innom Sveits og Østerrike, (både Davos og Saltzburg er verdt et besøk, og definitivt Wien!), Nederland og Belgia synes jeg er fryktelig kjedelige å kjøre gjennom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat