Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-13, 09:37   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger/låter til bilde-cder til foreldre i bhg

Ja, det er nok det.

Samgtips har jeg ikke. Både fordi jeg ikke tror noe på at du tar åndsverksloven til etterretning og fordi jeg hadde foretrukket cder uten musikk.

(Når det er sagt, så syns jeg ikke dette er det verste bruddet og hadde antagelig ikke reagert på det om jeg fikk en sånn CD fra barnehagen, men når du svarer så lite veloppdragent selv i tråden øker ikke akkurat velvilligheten min. Du fikk to hyggelige, informative svar helt i starten som du valgte å svare frekt på, og du har i grunn fortsatt den tonen videre)

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat