Jeg er inne i "Njulaif tenker de store linjene"-perioden igjen () og dagens problemstilling er altså: Wasa Sandwich. Personlig er jeg veldig skeptisk til disse mellommåltidene, og nå lurer jeg på om jeg er litt vel mye "hysterisk"? Mine ankepunkter er som følger: * Disse pakkene blir oppbevart i romtemperatur, og det reklameres med at man kan ha disse i veska hele dagen for enkelt å ha et "sunt" mellommåltid lett tilgjengelig når behovet skulle melde seg. MEN det er da vitterlig knekkebrød smurt med "kremost"?? Er det virkelig naturlig at kremost holder seg så godt i romtemperatur over lang tid?? * På tross av at knekkebrødene er smurt med kremost, så holder de seg sprø?? Det må jo være noe "muffins" (eller cupcake evt Jeg er altså så utrolig morsom atte... ) med det? Ikke at dette er noe som ødelegger hele min snack/mellommåltidsverden, men dette gjør meg altså så skeptisk at jeg nok heller ville valgt noen mandler hvis jeg hadde valget. Så hva tenker dere? Overdriver jeg min skepsis?