Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-13, 23:03   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva kan jeg og ungene bake i morgen?

Har lyst til å bake noe med ungene i morgen, men hva da? Har kikket litt på detsoteliv, men der er rett og slett alt for mye å velge i, klarte ikke bestemme meg for noe. Kanskje dere har noen gode forslag? Helst ikke noe alt for komplisert, hjelperne mine er bare 2 år(men de elsker til gjengjeld å hjelpe til på kjøkkenet).

Jeg har basisting som bakekakao, en pakke kremfløte, ekstra lettmelk, smør/melange, egg, sukker, vaniljesukker, krydder, bakepulver, natron, sirup, mel osv. Ja, og i fryseren har jeg bær, men ikke noe ferskt utenom bananer. En boks tropisk frukt har jeg forresten også. Jeg kan ikke bruke vanlig kokesjokolade, men har en boks hval melkesjokolade i tilfelle. Har sikkert litt til av diverse, men det var det jeg kom på at jeg virkelig har helt sikkert.

Tenker at det ikke må være for komplisert og helst kake, ikke bakst. Har ikke lyst til å lage brownies eller "vanlig" sjokoladekake. Ikke tørr kake heller, må isåfall være noe glasur/krem/fyll av noe slag.

Forslag??