Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-13, 00:08   #19
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker man bør ha lest

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Men er den tung og trå, forresten, eller var det noe annet som gjorde at du ikke hadde glede av den? Jeg liker fantasy-sjangeren godt, og har hørt veldig mange snakke varmt om Tolkien sine bøker.

Eg er i utgangspunktet ikkje spesielt begeistra for fantasy, men eg likte Hobbiten godt. Eg hadde høyrd folk snakke varmt om Ringenes Herre, syntest første bind var spennande, på linje med Hobbiten, medan dei to neste syntest eg blei langdryge og kjedelege. Det er side opp og side ned med vandring og slagscener, som eg ikkje syntest var spesielt interessante. Likevel, det var ein driv i boka som fekk meg til å lese ferdig. Eg trur den driven var at eg lurte på korleis det kom til å gå med Frodo, og eg trur ikkje eg hadde lese ferdig alle slagscenene i To tårn, dersom filmane hadde komme på det tidspunktet.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat