Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-13, 13:42   #71
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker man bør ha lest

…lider dog
ei den arme Digters Vaande
som i lidet Folk er født,
hen i Verdens Hjørne stødt,
med et Sprog,
som ei rækker fra sin Krog
længer end dets Læbers Aande.

:også nordist:

Du skjønner at det var delvis tull, ikke sant, bai? Jeg er koseleser, og jeg føler ingen forpliktelse til å følge med på bestemte deler av litteraturen, det være seg norsk samtidslitteratur, enkeltforfatterskap eller hva-har-du. Jeg orienterer meg etter innfall og anbefalinger, og innrømmer glatt at norsk samtidslitteratur skal være ganske varmt anbefalt av pålitelige kilder før jeg gir meg i kast med den. Og ikke irriterende hypet eller skrevet av en ufordragelig forfatter.

Dessuten må de se til å få til en ordentlig e-bokløsning for at jeg skal gidde i det hele tatt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat