Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-13, 14:47   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønn hverdag: Kaffekapslene er et miljøproblem

Jeg "boikotter" ikke akkurat Nespresso, men jeg synes kapslene er dyre i tillegg til miljøskadelige, så jeg bruker ikke maskinen vi har på jobb. Jeg drikker ikke den kjipe traktekaffen heller, men kjøper butikkvernet kaffe og brygger kaffe i en stor Bodum-presskannekopp helt uten engangsfilter. :glorie: Hjemme kverner vi selv og lager kaffe i presskanne, moccakanne eller en sånn dings som Tally viste frem, avhengig av hvem som lager kaffen og hvor mange som skal drikke den.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat