Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-13, 14:48   #86
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker man bør ha lest

Det går så sakte å bare skrive på telefonen!

Eg er einig i at "du burde lese .... fordi det er norsk" er eit like dårleg og like generelt argument som "eg les ikkje norsk fordi det er norsk". Konkrete anbefalingar skal bli! Eg har visst allereie begynt med Mnem, som er god fordi ho har ei original og spennande oppbygging og eit interessant filosofisk og idéhistorisk grunnlag for plottet. Eg trur at mykje av grunnen til at boka ikkje er oppdaga og ikkje har blitt ein gjennombrotsroman, er at ho er for "sær" for den alminnelige bokklubb-lesar og fordi det manglar gode marknadsføringskanalar som når ut til lesargrupper som ikkje les bøker med blomster på omslaget i Norge. Og på generelt grunnlag (altså, ikkje som burde-lese-meir-norsk-fordi-det-er-norsk), synest eg det er synd at gode bøker drukner på den måten.

Eg har ikkje meint å vere generell og moraliserende, men eg lar meg engasjere av "fordi det er norsk"-argumenta, begge vegar. Eg skulle ønske lesarar og kritikarar kunne vore flinkare å vurdere norsk samtidslitteratur på objektive kriterier.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat