Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-13, 21:21   #60
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Sim city du! -
Nå skal det sies at jeg aldri ville flytte hit, sånn egentlig. Eller: Jeg så ikke for meg at jeg kom til å trives her. - Likevel: Jeg trives godt her så lenge gutta trives her.

Sånn er jeg også. Det området du bor i er fint. Hver gang vi ser på noe på tiller må vi vurdere om det er et område som er greit eller ikke, det kommer veldig an på hvor mye industrifølelse jeg får av å være der. Jeg vil ikke ha utsikt til obs- bygg, det er ekvivalent med vantrivsel for min del. Men såpass langt inn at man ikke har noe føling med senterområdet er det veldig greit.