Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-13, 21:24   #61
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Går jeg i ti minutter kommer jeg til gårder. En av lillebrors venninner bor på bondegård (og blir levert med traktor i barnehagen iblant) - jeg ser bare andre hus når jeg ser ut av vinduet og tenker ikke på at jeg bor i nærheten av senter - sånn med unntak av at jeg ikke inviterer folk på besøk klokka ett på lørdag av omsorg til de som da potensielt kan havne i kø.

Men det er tett - det er mange og alt sånn. Fordelen er at vi har skoler i nærheten, kulturskolen har undervisning på skolen vår, det er aktiv sportsmiljø, det er 4h, det er speider osv osv. Men det skal sies at jeg bor ikke her når ejg er pensjonist altså.