Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-07, 10:22   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du antenner?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Klart det. Jeg ser ikke helt at de to tingene har noe med hverandre å gjøre. Jeg har en drøss med eksempler på høyt utdannede folk uten antenner. Mange av dem er leger, advokater og psykologer.

Var ikke den antenneløse damen som det ble siktet til i hovedinnlegget ganske høyt utdannet da? Det var vel kun på grunn av den andre tråden utdannelse ble dratt inn.

Med meg går det litt opp og ned. Regner med at jeg er normalt utstyrt med antenner i de fleste situasjoner, av og til virker de ikke, og av og til gidder jeg ikke høre på dem.

I forbindelse med ringing på kveldstid/morgen har jeg ingen fast regel, men ser det an i forhold til hvem jeg ringer. Det er vel mer et tegn på antenner enn å ha en fast regel? Har man faste regler trenger man jo strengt tatt ikke antenner. :brannfakkel:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat