Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-13, 10:14   #44
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?

Jeg greier ikke å gå i kjole og skjørt når det er så kaldt. I dag ble det jeans, tynn bomullsgenser, tykk ullblandingsgenser og støvletter. Diger dunjakke, lue og hansker. Fryser gjør jeg uansett.

De siste dagene har det vært 10-15 minus og masse vind. Jeg får bare ikke varmen. Til helgen blir det mildvær og hadde det ikke vært for at jeg vet det blir speilglatt og umulig i bakken opp til huset vår så skulle jeg jammen gledet meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat