Tråd: Facebook?
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-07, 11:39   #174
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg meldte meg inn - og ut igjen. Skjønte overhodet ikke poenget. Ja jeg fant igjen en del fra skoler jeg har gått på, men hva skal jeg med det? Liker heller ikke konseptet med at alle kan se hvem som er venn med hvem og snoke i gamle bekjente. At man kan sette høy privacy synes jeg heller ikke er noe argument. Om alle gjør det så forsvinner jo poenget med facebook?

Definitivt ikke noe for meg.

Forsvinner poenget?
Poenget er vel å bruke det som "kontaktsenter for venner". Jeg har i allefall ikke gitt andre enn "venner" tilgang og kommer til å fortsette med det. Andre vil bare se navnet mitt og bilde.
Syntes det er kjempegøy med gamle kjente jeg da. :hypersosial:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat