Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-13, 20:02   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tar ikke på vei. Jeg irriterer meg. Jeg synes heller HI kan opplyse i første innlegg om at "tråden blir slettet dersom ikke alle er enige med meg" da hadde kanskje flere styrt unna.

Veldig enig med rine!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Mulig du ikke har fått med deg hvordan det som regel foregår og utvikler seg i de fleste trådene, Musemus.
Det er jo utviklingen av tråder og de forskjellige diskusjonene som er det beste med FP. Å slette fordi du ble snurt over at ingen svarte på det du spurte om (noe ganske mange gjorde, så jeg skjønner ikke det engang), synes jeg er fryktelig kjedelig, og en smule barnslig.

Og med Nabojenta.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat