Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-13, 23:16   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hvor mange bøker leser du samtidig?

Jeg har stort sett prøvd å ta en og en bok, men i det siste har jeg lest endel bøker parallellt.

Akkurat nå har jeg Unni Lindell på lydbok til og fra jobb, Linda Olssons siste bok i sekken, tilfelle lydboka svikter og jeg skal akkurat til å begynne på den siste i trilogien Fifty Shades hjemme på kvelden. I tillegg så leser jeg teskjekjerringa for mellomste og er akkurat ferdig med Doktor Proktor og det store gullrøveriet for eldstemann (for yngste er det en avsluttende bok hver kveld). I tillegg så har jeg veldig lyst til å begynne å lese i den siste boken fra bokklubben av Mary Higgins Clark, jeg elsker hennes lettleste krim! Men jeg kjenner at jeg nærmer meg min egen begrensning nå. Jeg får jo ikke lest flere bøker på denne måten tror jeg, jeg bruker bare litt lenger tid på hver enkelt.

Hvor mange bøker sjonglerer dere med samtidig?