Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-13, 19:59   #17
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du slettet innlegget ditt?

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Jeg ville slettet tråden om jeg hadde utlevert for mye. Eller rettere sagt, hvis jeg synes den hadde vært litt for privat til at jeg vil den skal bli liggende. Jeg pleier da å si i hovedinnlegget at jeg vil slette etter kort tid. Nå legger jeg ikke ut alt for private ting i utgangspunktet, så det pleier ikke å være et problem. Forøvrig synes jeg det er greit å få andre sine synspunkter på saker, eller jeg må ha en liten utblåsing.

Og da er folk forberedt på det, og deri ligger vel forskjellen på om det reageres eller ikk tenker jeg.