Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-13, 11:45   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Harriets handlekurv

Her er handlelisten min fra Lille Gartner. De hadde en nettbutikkløsning som ikke funket helt supert, (du blir ikke sendt rett tilbake til nettbutikken hver gang du har puttet noe i handlekurven og betaling/registrering funket ikke, men jeg fikk det jeg skulle ha ved å sende en mail og da var de blide og kjappe.)

Er det noen som har erfaringer de vil dele rundt det jeg har handlet?

Allium Cernum

Allium Gigant

Nicotiana. Har hørt den lukter så godt.

Belamcanda Leopard Lily. Har hatt suksess med liljer og disse så ut til å lyse opp i bedet.

Aubretia. Disse er det min mann som ønsker seg. De skal henge utover hagemurene.

Anemone Japonica. Disse ble jeg så forelsket i da jeg var i England.

Echinops (kuletistel) - de har også i hvitt

Eryngium, hagestikle. Denne finnes også i hvitt.