Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-13, 13:37   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Nja, du er vel ikke kjent for å svare alle her inne i en 'fin' tone bestandig, det må du vel medgi? Da kan det av og til oppfattes som 'spesielt' når slike går inn og korrigerer andre, samme hva intensjonen akkurat her og nå var. Det er nok flere enn meg som har opplevd innlegg fra deg som sårende, så hvorfor ikke like kritisk til det du selv skriver av og til?

Jeg er fullstendig klar over at jeg selv kan være skarp i tonen, men jeg kan ikke huske at jeg har hatt for vane å prøve å drite ut nybegynnere etter beste evne, hvilket var det jeg reagerte på her.
Om man har problemer med måten jeg argumenterer på vil jeg anbefale at det tas der og da, det er ganske umulig å sitte her og forklare/forsvare/unnskylde eventuelle innlegg som har såret tidligere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat