Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-13, 19:58   #165
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Hvor lang tid tar det?

Jeg er i det late hjørnet for tiden og bruker mye dip-dry fra OPI på toppen av to strøk farge. Det varer mye kortere enn å legge overlakk som tørker fort, men går mye fortere å legge og ikke minst å fjerne.

Du må ha på base, 2 strøk og topplakk, tørker 4 og 4 fingre i 30 sek under led-lampen på hvert strøk, tomlene tar du til slutt.

Fordelen jeg ser med gellack er at neglene er tørre umiddelbart og nå har jeg hatt fransk manikyr i 7 dager og det er ikke antydning til slitt, (Du vet hva jeg jobber med og i den bransjen holder ikke lakken lenge!) men dette holder overraskende godt.

Forrige uke hadde Cubus 25% på alt fra Depend, mulig de kjører samme tilbud denne uken også.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat