Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-13, 10:10   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine, lyse gulv?

Ja, vi har mer eller mindre landet på bambus. Jeg har tittet på omtrent hvert eneste gulv som finnes tror jeg. Jeg har gått bort fra de hvitlaserte, jeg tror det kan komme til å bli neste tiårs skipsgulv, og gå av moten ganske fort.

Vi hadde først bestemt oss for bambusgulv fra bambusbambus, siden de var både miljøsertifisert og hadde sertifikater på at arbeidsforholdene på fabrikkene var bra. Men siden vi har brukt så lang tid på å bestemme oss, så har de dessverre blitt nedlagt.

Derfor har vi landet på Hardstuff (Litt av et navn!) som leverandør. De har bambusgulv fra Moso som er den største produsenten av bambusgulv i Europa, og de har lagt ut miljødokumentasjon om sine produkter her: http://www.hardstuff.no/2011/11/03/miljodokumentasjon/

Det blir enten dette gulvet:

Eller dette:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat