Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-07, 22:13   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En tante (eller onkel) til besvær

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

og så vidt jeg har skjønt har lærerne vært ganske flinke til å få luket bort begrepet "Frøken" fra dagligtalen.

Det er ikke så vanskelig å få ungene til å la være å si frøken. Det er bare å fortelle dem hva man ønsker å bli kalt. Som sagt er det verre med foreldrene. De kaller meg ved navn når de henvender seg direkte til meg, men når de omtaler meg overfor barna sine, hender det at noen sier frøken. Lurer på om jeg neste gang skal fortelle dem at jeg er fru, ikke frøken.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat