Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-07, 22:42   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har KappAhl små størrelser?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hørtes interessant ut! Gjelder det samtlige klær? Jeg handler lite på KappAhl, men jeg er mamma til en femåring som er kjempetynn og kjempelang.

Min kar passer ikke kappahl sine klær noe spes bra. Genserne er for korte i livet og alt blir alt for vide om vi går opp i størrelse.
Buksene blir veldig vide i fotene. Men stort pluss for at de g har fått stramminger oppe i buksene, sånn som hm har på en del bukser.

Jeg synnes kappahl har litt rare fasonger på noen av klærne. Men noen er kjempe fine. Størrelsene varierer veldig