Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-13, 22:54   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger navnetips til ny matblogg

Min mann vil starte en italiensk matblogg, med hovedvekt på italienske grønnsakeretter, alt fra bunnen av. Han er svært interessert i matlaging og er vokst opp med italiensk mat, da faren er italiener og Sør-Italia er min manns andre hjemland, omtrent. Han er også veganer, så bloggen vil selvsagt være helt vegansk. Min blogg baserer seg mest på veganisert tradisjonsmat og kaker og slikt, mens hans kommer som sagt til å bestå av mest italienske, deilige retter av grønnsaker og noe italiensk brødbakst osv.

Men nå sliter vi med navnet da, trenger tips. Det må inneholde noe som henspeiler til veganisme, og helst også Italia. Ikke så lett. Så da spør jeg jo oraklene her inne, kanskje noen har tips?

Sist redigert av Dixie Diner : 31-01-13 kl 23:00.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat