Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-13, 22:16   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, vi skal få en katt!

Gratulerer så mye! Katter er fantastiske dyr, vi skal få nummer to i neste uke.
Hvis dere har sjans til å ha katteluke, så er det PERFEKT altså. En drøm, faktisk. Nå vet jeg ikke hvordan vi skulle klart oss uten. Katten går inn og ut som det passer ham, mens min mor som har 2 katter og ingen katteluke, blir vekket på nettene og tiiidligt om morgenen av katter som vil ut eller inn og som skraper på døra og aldri gir seg. Dessuten er jeg jo hønemor og liker ikke tanken på at katten er ute om natta uten mulighet til å slippe inn om det blir isende kaldt, eller må være ute eller inne i timesvis om vi er borte lenge.

Dere må ha transportbur i bilen ja, det kan være livsfarlig å kjøre med en katt løst i bilen, den kan få panikk og løpe rundt, på sjåføren osv.