Tråd: Anna Wahlgren
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-13, 19:24   #77
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Jeg syns nesten synd på Jon Michelet og den finske politikeren som var der samtidig med henne. Jeg synes også det var snodig sammensatt i går. Om Anna absolutt skulle være med burde hun ha fått kommet på først og fått lov å gå igjen etterpå. Noen ganger synes jeg Skavlan får det ganske godt til med intervjuobjektene sine, men ofte så er folkene for forskjellige og for mange og han får da ikke snakket godt med noen av dem.

Jeg er ikke så sikker på at Anna må beskyttes mot seg selv. Ja, hun har problemer, men det har da mange. Hun er svært kjent og har vært i mediene lenge og hun ønsket selv å stå fram for å promotere boken sin.