Tråd: Anna Wahlgren
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-13, 19:30   #3
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, mange mener jo dette. Og jeg er ikke uenig. Samtidig tenker jeg at en person som henne, som har vært i offentlighetens søkelys over tiår og har utgitt 30 bøker, er vel ikke i en kategori hvor hun må beskyttes mot seg selv? Kan ingen med psykiske vansker eller rusproblematikk intervjues i media? Hvor går grensen mellom folk som bør få lov til å regnes som fungerende mennesker og folk som samfunnet generelt bør ta ansvar for å passe på?

Jeg er ikke sikker på om Anna W bør beskyttes mot seg selv. Først og fremst synes jeg det var dårlig tv, og i hvert fall som fredagsunderholdning.

Sist redigert av Tangina : 02-02-13 kl 19:48.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat