Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.
Jeg var ikke klar over at jeg hadde "liret av meg" noe. Hva er det som er "langt" over streken, rent konkret? Jeg syns det er flaut endel i denne tråden. Jeg syns det er unødvendig. Og jeg syns ikke det er særlig god oppførsel hvis man vil være en god rollemodell for hvordan barn skal oppføre seg. Det står jeg for. Men hva du mener er over streken i innlegget mitt rent konkret synes jeg er interessant. Shoot.
Jeg synes du sprer om deg med anklager når du beskylder de som har deltatt i tråden og punktert trollet for å være mobbere og dårlige rollemodeller for sine barn. Alt er ikke mobbing, og jeg synes du bruker begrepet helt feil utifra den felles forståelsen vi har for hva mobbing er. Jeg er ikke interessert i å henge på et forum hvor troll får leve fritt og startet tulletråd etter tulletråd om helt absurde problemstillinger. Det er med på å gjøre forumet mindre seriøst. Så at man altså da fjaser i en av disse tulletrådene betyr ingenting annet enn at man mater trollet og holder liv i tråden, noe som kanskje er unødvendig, men mobbing er det ikke, og ikke kan det ikke sammenlignes med det som skjer i skolegården, heller.
Sist redigert av Skremmern : 03-02-13 kl 18:12.
|