Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-13, 22:05   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rundt teppe, floss, naturhvitt, billig?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Åh, sorry, jeg tok feil. Vi kjøpte både et rundt og et firkantet på Bohus. Det runde heter Super Shaggy Vi har det i lys grått, 160 cm i diameter. Finnes også i 200 cm om jeg ikke tar feil, men vet ikke om de har det i hvitt.

Lys grått kan muligens gå. Eller. Det er bare tre meter til neste teppe, og det er naturhvitt. På den andre siden er sofaen grå... Hmmm.

Jeg så på det som het Shaggy. Jeg fant bare en liten størrelse, men mulig jeg må sjekke det bedre ut. G

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat