Tråd: Klassereise
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-13, 16:29   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassereise

Jeg modererer meg til å si at jeg også er omtrent på stedet hvil. Når jeg tenker meg om var mitt barndomshjem minst like middelklasse som det hjemmet jeg har skapt selv er. I den grad jeg er middelklasse da. Er kanskje litt for merkantilt skolert og litt for lite sosialist.

Det jeg ofte har tenkt på er hvor forskjellig folk tydeligvis ser på sin reise. Mens noen med største selvfølgelighet braser rett inn i en ny klasse og aldri ser seg tilbake, ser andre flere generasjoner tilbake når de skal definere seg selv på den måten.

Jeg kjenner av og til et lite stikk av svik overfor mine besteforeldre når jeg tenker på mine foreldres (og min) klassereise. Det er jo helt absurd egentlig.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat