Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-13, 11:02   #86
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Jane, jeg tror ikke det gir varige skader, men det kan være at det blir en morsom historie av det.

Jeg bodde hjemme og gikk siste året på gym. Kjæresten(han som jeg ble gift med) skulle være med hjem for å overnatte.
Vi hadde en avtale med mamma om at vi måtte åpne døren til soverommet hennes og si i fra når vi kom hjem. Denne natten synes vi at det var så sent at vi gjorde ikke det. Kjæresten måtte på do(vi hadde bare en)og listet seg opp trappen og satt seg til. Selvfølgelig hørte mamma at det var noen som var oppe, og hun kom ut i gangen og rev opp døren til do, i bare trusa, mens kjæresten satt med trusa rundt anklene, og hun ropte "hva fa ... gjør du?" Og hun avsluttet scenen med, "åh, er det bare deg!" Kjæresten som var fem år eldre enn meg,gjorde seg ferdig i en drittfart og kom ned på rommet mitt, passe flau.
Vi har hatt mye moro med det i mer enn 30 år, både på den ene og den andres bekostning!