Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-13, 12:43   #9
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes du sprer om deg med anklager når du beskylder de som har deltatt i tråden og punktert trollet for å være mobbere og dårlige rollemodeller for sine barn. Alt er ikke mobbing, og jeg synes du bruker begrepet helt feil utifra den felles forståelsen vi har for hva mobbing er. Jeg er ikke interessert i å henge på et forum hvor troll får leve fritt og startet tulletråd etter tulletråd om helt absurde problemstillinger. Det er med på å gjøre forumet mindre seriøst. Så at man altså da fjaser i en av disse tulletrådene betyr ingenting annet enn at man mater trollet og holder liv i tråden, noe som kanskje er unødvendig, men mobbing er det ikke, og ikke kan det ikke sammenlignes med det som skjer i skolegården, heller.

Hvilken opplevelse du har kan jeg ikke ta fra deg. Akkurat som det er den som mobbes som definerer om det oppleves som mobbing - ikke andre som hevder de bare fjaser. Jeg har aldri brukt ordet mobbing. Jeg syns det er dårlig oppførsel. Jeg syns ikke det er særlig fint å se at enkeltpersoner blir gjenget opp på, verken IRL eller på nett. Selv om de har vært ukloke som utgangspunkt. Det var veldig uventet at det skjedde her på FP.

Det er interessant hvordan og hvem som bidrar til å gjøre FP "seriøst". Også hva som er mobbing, hva som er "fjasing" (som man tydeligvis bør tåle?) og hva som er en "tulletråd" ( HI mente ikke nødvendigvis at det var det det var, hvem definerer det.)? Disse tingene kan vi gjerne diskutere ved en senere anledning.

Ellers er jeg uenig i troll-definisjonen du legger til grunn. Jeg definerer troll som folk som kjører drittslenging i alle tråder de er inne i. Ser ikke noen grunn til å kalle det troll, dette her. Det er min mening.

Jeg er ikke uskyldig selv -jeg har vært passiv og ikke sagt noe mye før. Det burde jeg gjort. Denne tråden er avsluttet for min del, men diskuterer gjerne det prinsipielle ellers.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat