Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Jeg synes det er greit at folk som kommer inn på forumet bare for å lage kvalm, ikke behandles med silkehansker. I dette tilfellet har vedkommende innrømmet at historien er oppdiktet også - og for meg er det utrolig viktig at FP ikke bare blir ett av de mange drittforumen på nett, der folk som er ute etter å lage kvalm/sette andre til veggs/finne på dusteinnlegg for å hånle av folk som av sitt hjertes godhet tar seg tid til å svare, etterhvert overtar mesteparten av forumet.
Ja - vi skal være snille mot hverandre, men å si fra til en som innrømmer å ha postet innlegg bar efor å sette andre brukere "på plass" og le av at de lot seg lure, det synes jeg virkelig vi skal og det håper jeg folk fortsetter med, slik at FP fortsatt kan være et sted jeg gidder å oppholde meg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|