Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-13, 22:01   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettet eller RL: Hva betyr mest? [følelser]

Jeg tror kanskje at jeg hadde reagert mest eller tyngst hvis jeg ble såra IRL. Jeg tenker at hvis noen har så store problemer med meg at de tar motet til seg og sier det face-to-face, krever det en hel del av dem som menneske og person, og jeg hadde utvilsomt reagert av den grunn alene, men også fordi en IRL-person sannsynligvis kjenner meg mer enn en nettperson gjør, og derfor har mer "rett" i det han eller hun måtte reagere på.

Men for all del, har blitt såra på nett, også jeg. Jeg liker å bli likt, også på nett.

Sist redigert av Skremmern : 06-02-13 kl 22:20.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat