Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-13, 22:16   #8
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nettet eller RL: Hva betyr mest? [følelser]

Det var eit veldig vanskeleg spørsmål. Eg trur nok at eg ville blitt meir såra IRL fordi det er nok ville vært meir personleg og nærare. Då er det helst snakk om folk som kjenner meg, og det vil nok såra meir. På nettet er det lettare å ta avstand frå ting. Eg kan nok bli såra der og då, eller kanskje meir skuffa. Men så tenkjer eg at det er "berre" internett og denne personen kjenner ikkje meg.
Dessuten er det lettare å bli misforstått på nett, særleg for sånne som meg som kanskje ikkje er så flinke til å ordlegga meg skriftleg.

Eg har inntrykket av at folk gjev meir f*** på nett, og bryr seg mykje mindre om andres følelser. Det er jo berre ein skjerm og eit tastatur, og ikkje noko ansikt å sei ting til.