Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 09:30   #50
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tenker også at han virkelig må ha luktet gammel svette, altså. Jeg trener mye fortiden, og særlig en av spinningtimene jeg er på, er skikkelig ille. Det er et par menn der som virkelig lukter - av typen gammel svette/har ikke dusjet på en stund/glemt deodorant etc. Det er ekkelt og forstyrrende og jeg synes det er lite hensynsfullt. Og det er noe helt annet en frisk svettelukt, altså. Det kan overhodet ikke sammenliknes. Når jeg kommer på time og se at de er der, prøver jeg å velge meg en sykkel så langt unna som mulig - men det er ikke alltid det går.

Jeg synes altså det er greit å si fra til folk som virkelig lukter. Det er ikke for mye forlangt at folk stiller i rene klær og relativt myvasket, synes jeg.

Enig, det kan ofte være tett luft på et treningsstudio, der bør man ha rent treningstøy. Jeg blir skikkelig kvalm av gammel svettelukt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat