Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 10:13   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roger skal få ei søster

Oj, haha! Jeg er litt engstelig med tanke på det å ikke kunne slippe henne ut på flere uker. Roger er jo vant med å bestemme selv når han vil inn og ut, men vi må jo låse katteluka når (om) hun kommer i hus, så hun ikke stikker av. Kommer til å bli et helvete. Men det går helt sikkert bedre enn jeg tror.
For en katterase, altså. Kommer til å bli veldig lei meg om det ikke blir oss, men da får jeg være glade på de andre eiernes vegne og se meg om etter en annen katt som gis bort på Finn. Blir nok ikke akkurat en orientaler, gitt, men det er nok av skjønne små skapninger der inne som trenger et hjem uansett.