Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 11:11   #15
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpner man skap og skuffer på visning?

Jeg ser overalt, men jeg bryr meg ikke om rot. Jeg ser etter vannlekkasjer, ser på rør, vurderer om dører og skap fungerer. For min del ville jeg ikke brydd meg en millimeter om det var helt fullt i skap og skuffer, heller ikke bod, men jeg ville satt pris på en liten glippe slik at man ser rørene.

Stoppekraner, sikringsskap, avløpsrør og slikt ser jeg på. Hos meg vil jeg forvente at noen ser grundig på vaskerommet, her har jeg to stoppekraner (utevann og hovedstoppekran), soilrør fra bad og kjøkken i etasjen over, opplegg for vaskemaskin og sluk i gulvet.

Sotluke for pipa har jeg hos meg i en bod, her ville jeg ryddet ut først.

Sørge for mulighet til å komme seg opp på loft, selv om det er aldri så lite. Mulighet for å sjekke boder, selv om de ligger i andre deler av bygningen. Greit å vite om en kjellerbod i en bygård er helt grei eller superkjip med vond lukt, fukt, sopp osv.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat