Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 23:19   #63
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maaemo-sjef Esben Holmboe Bang slakter Salma-laksen

Mange oppdrettarar brukar store ressursar på forskning på fôr, miljø og helsa til laksen. Dess bedre fisken har det, dess bedre smakar det, og det er jo det dei vil. Seriøse oppdrettarar ynskjer ei bærekraftig oppdrett uten bruk av kjemikalier, og ein held på med å jobba seg fram til ei løysing. Ein ser t.d. at landbaserte anlegg har null lus, og minimalt med utslipp.
Det er framleis eit godt stykke igjen før ein er i mål, og dessverre finnes det ein god del useriøse aktørar der ute.

Salma er eit godt og reint produkt, men det er og blir oppdrettsfisk. I mine auge vil aldri fisk eller kjøtt frå oppdrett kome opp på lik linje med "naturleg" mat, men det er ikkje mogeleg heller. Vilt frå naturen vil alltid smaka best, men eg synest oppdrett er eit godt alternativ. Ein kan ikkje basera alt på vilt heller, for då vil ein før eller seinare oppleva utrydding av mange fleire fiske- og dyreslag enn i dag. Eg spiser nå Salma, uansett kva ein eller anna gourmetkokk måtte tenkja.