Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-13, 22:32   #43
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner er et underskuddsforetagende

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er det noen som har sagt at man ikke skal ta debatten? Det jeg reagerer på er vinklingen av debatten. Og det siste du skriver er teknisk umulig. Man klarer ikke å ta seg av barn og gamle slektninger samtidig som man jobber 100 %. Verken barn eller gamle mennesker er villige eller kan vente til du er ferdig på jobb.

Nå synes jeg muligens det er du som er urettferdig her altså.
Jeg tror nok at mange som jobber 100% synes de klarer å ivareta barna sine helt fint altså. Og kanskje til og med etpar noe aldrende foreldre i tillegg. Kanskje de fleste. Ellers hadde jo ingen med god samvittighet kunnet jobbet 100% - hverken kvinner eller menn.

Jeg vil til og med påstå at de har rett. Det fordrer selvsagt at man har en barnehageløsning/skole el for barna når man er på jobb men det er jo mer eller mindre implisitt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat