Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-13, 22:34   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samfunnsklasser og livsstil

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

...og ser Downton Abbey (er det såpe?).

Nei, DA er ikke såpe. Såpeserier er f.eks. Eastenders, Coronation Street, Home & Away, The Bold & The Beautiful, Days of our Lives, Hotel Cæsar. Mange bruker det feil ved å inkludere prime time shows som f.eks. Grey's Anatomy, Gossip Girl og Sex and the City, men det er ikke riktig ift definisjonen. Tror man fort kan blande kortene litt og tenke det av typiske jente-serier, for det er sjelden man hører kommentarer på at f.eks. NCIS, Damages, Suits og The Mentalist er såpeserier. Det finnes dog noen tvserier som kan være borderline soapy i sitt innhold (etter min mening fikk OTH en slikt preg utover i sesongene dessverre...). Ok, nok fag

Høyere utdanning, leser bøker, ser nyheter OG tvserier - men kanskje jeg skal skylde på min høyere utdanning vedr. sistnevnte siden den inneholder filmvitenskap Ser dog ikke såper eller reality shows (annet enn Idol og et par sesonger av Ungkaren )