Vi har nok forskjellige meninger om hva som er pent. Jeg har ikke kjeks på toppen av Oreokaken når jeg lager den. Har et kremlag og bruker sjokoladesaus i sikksakk to veier. Synes det er dekorativt nok. Som dette Suksessterte synes jeg er finest gul og helt enkel. Jeg er vant til å ha mandelflak på kantene. Du kan jo ha sånn sikksakkpynt med sjokoladeaus på den også, evt. revet sjokolade oppå, som dette Verdens beste synes jeg er pyntet nok som den er, hva mer skal man ha på den? Jeg ville heller gjort litt mer utav marsipankake med flotter roser og sjokoladekake. Sprøyte på kremen så den får flotte roser. Sølvglitter er også fint på. Det er sikkert fint oppå ostekremen på gulrotkaken for sånt blir vel ofte brukt på muffins. Er det ikke hun som har den nettsiden Passion4baking som er så flink til å pynte, tro? Det hender jeg ramler innom den siden og kakene er jo lekre å se på ihvertfall.. Jeg har en sånn i ovnen nå. Spørs om jeg får til pyntingen like lekkert som dette, for det ser veldig lekkert ut, synes jeg da..