Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-13, 05:25   #9
thnp
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
thnp er litt kul
Standard

Sv: Kenwood Major cooking chef

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Bråker den mye? Jeg lager ofte sauser og supper, og klarer å brenne de.... Likedan med potetmos, tenkte den måtte være genial til det. Baker gjør jeg hver helg. Lager mye mat fra bunnen av. Syns det er mye penger da. Men har slitt ut en Major på tyve år, så det blir ikke så mange kronene pr år.

Som kjøkkenmaskin bråker den vel like mye som den ordinære Majoren på 1500w (jeg hadde den før). Bråker forsåvidt litt under koking også; da den krever at motoren og "rørepinnene" går dersom den bruker varmeelementet.

Jeg vet at de fleste Majorene "går og går i 20 år" og jeg håper at det også gjelder denne. Må dog si at jeg er LITT skeptisk til om den vil holde like lenge som de andre; rett og slett fordi det er såpass mye elektronikk og forskjellige sensorer etc... Den nekter f.eks. å koke dersom man ikke har koblet på "det og det dekselet", og jeg ser fort fort meg at en sensorfeil kan knekke hele maskinen. Dette er dog kun spekulasjoner fra min side, og den opplevde kvaliteten på produktet er superb.

thnp er ikke aktiv   Svar med sitat