Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-13, 15:10   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.513
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotoknudsen konkurs!

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Eh... er det slik at noen kun har bildene lagret på denne tjenesten, og videre slettet fra egen maskin?

*i så fall rister jeg litt på hodet*

Eg har ei rekke bilete på ein maskin som skjermen har ryke på. Maskinen ligg i kjellaren og eg har tenkt å få hjelp til å plukke ut harddisken og lagre alt som ligg på han, på ein betre måte. Men eg har ikkje komme så langt. Og dessutan har eg jo hatt kopi av bileta på FotoKnudsen. Nå fekk eg eit incentiv til å laste ned desse kopiane, i tilfelle den gamle maskina viser seg å vere hardare skada enn eg trur.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat