Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-13, 17:18   #48
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg er tydelig stemplet som kjerring, jeg og - sammen med Bluen, og føler ikke akkurat at det er et stempel som kler meg, så at alt av El Naturalista og Ecco og diverse andre merker er kjerring - det er bare tull. Hvis folk kler det de har på seg og har sunne rygger og føtter så er det jammen meg frekt å fortelle dem at de har på kjerringsko.

Nei takke meg til at man tar på seg sko man liker og driter i hva andre mener om dem.

Jeg har flere par sko som er kjerringsko, jeg. Kan ikke gi dem nytt navn bare fordi jeg har dem selv nå.