Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-13, 09:00   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

De aller fleste jeg kjenner er helt vanlig flinke til å kle seg, så er det noen få som overhodet ikke bryr seg og noen ytterst få som er veldig flinke og alltid ser ut som de kommer rett fra skredderen eller stylisten eller et eller annet.

Jeg har ikke noen stil, og handler altfor ofte etter innfallsmetoden, faller for farger og mønstre som er iøyenfallende og står og glor inn i skapet hver evige morgen for å finne noe jeg kan ta på meg uten at det ser ut som jeg har stjålet buksa hos den ene naboen og skjorta hos en annen. Heldigvis har jeg funnet ut at man kan ha cardigans i alle farger og skjerf så blir det ikke så verst, men jeg har endel plagg i skapet som jeg aldri får meg til å bruke selv om jeg egentlig syns de er veldig fine - bare ikke på meg.

Har du en rendyrket og sikker klesstil?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat