Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-13, 12:39   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.898
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til badetøy?

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

Jeg foretrekker å kjøpe i undertøysbutikker, som f.eks CHANGE, hvor de har underdeler og overdeler separat og i flere modeller som du kan matche. De har i hvertfall basisfarger som svart inne hele året, og dyktig personale som hjelper deg finne det som passer deg i din kropp.

Personalet på Change i Lillestrøm skal du få billig av meg! Det var nesten så jeg gråt etter en runde i prøverommet der. Bl.a. prøvde de å prakke på meg luftputer i BH-en. Jeg har fortsatt til gode å finne en BH som faktisk passer i den butikken, så den er nok ikke for meg.

Glemte å nevne min aversjon mot hipsters. Buksene må være høye i livet - tror det har vært et problem på Cubus før.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat