Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-13, 20:44   #16
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det at dere ikke sier sånt i RL hjelper ikke så mye er jeg redd. Jeg er jo ikke så stilsikker at det gjør noe. Og jeg er vel strengt tatt ikke så opptatt av det heller, men jeg er såpass usikker på hvordan andre oppfatter meg og hvordan jeg ser ut at tanken på at folk tenker at jeg kler meg kjerringaktig gjør at jeg får mest lyst til å bure meg inne.

Det er nettopp det, at selv om man ikke hører slikt i rl, så blir man unektelig mer bevisst på at folk muligens tenker slik etter å ha lest en sånn tråd. For min egen del blir jeg stadig vekk oppmerksom på kategoriseringer og tanker folk har om stil jeg aldri hadde ant noe om eller brydd meg noe om hvis ikke jeg hadde lest om det her, og det er en god øvelse for tillit til egen smak å få til å ikke bry seg om det. Mange av oss tilbringer jo mye tid på FP, og hva folk her mener påvirker oss jo nødvendigvis - noe annet hadde jo vært underlig.

Noe av det fine med FP er jo at det på mange vis stilles høyere krav til omgangsformen enn det som er gjengs i forumverdenen, og å reflektere litt over form og ordbruk i ny og ne er jo i så måte en nyttig eksersis.